منتدى عشاق مايلي سايروس Miley Cyrus

هانا مونتانا
 
الرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 القصة الحققية المحدش يعرفها عن مايلى ونيك وسلينا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
tamara
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

عدد المساهمات : 47
تاريخ التسجيل : 19/06/2010
العمر : 22
الموقع : ليبيا

مُساهمةموضوع: القصة الحققية المحدش يعرفها عن مايلى ونيك وسلينا   السبت يونيو 19, 2010 1:58 pm





انا لحظت انكم كاتبين كتير على موضوع
مايلى ونيك وسلينا انا على فكرة مهتما باالموضوع دة علشان مايلى صعبانة
عليا بجد وانا بكرة سلينا جدا جدا جدا معقول فى احد يسيب
مايلى ويروح لسلينا وانا واثقة ان سلينا اقلت حاجة لنيك علشان كدة تروكوا
بعض مع انهم بيحبوا بعض جدا علشان كدة لسة بيكتبوا لبغض اغانى ودا دليل
علشان لو مابيحبوش بعض ماكنوش كتبوا المهم هى دى القصة الحقيقية وهى دى
البداية طبعا كلكم ان نيك ومايلى كانو حببين وبعد كدا راح لسلينالكن دى
الحكاية الحقيقية وهى ظهرت اخبار ما بين 2006 و2008 ان مايلى كانت على علقة
بنيك لكن الان نعرف الحقيفية المهم ان فى الوقت دة ظهر جوناس فى مسلسل
هانا مونتانا بل وخرجوامع بعض فى جولة يعنى ان فى طول هدة المدة كانت علا
قتهم سعيدة ثم بعد دللك انفصلوا ومن المتوقع ان نيك هو من قطع العلاقة
علشان كدة اولت اننى متؤكدة ان سلينا قالت حاجة لنيك جراحتةلان بعدها ظهر
انة يواعد سلينا وهو انكرهالكننا نعرف انها الحقيقة والدليل ان قالت سلينا لاحد المجلات ان عندها قاعدة ان
لاتقبل فى الموعد الاول ودا دليل على انة لسة بيحب مايلى فى حين قال نيك
لمجلة اخرة مرة فتاة قالت لى انا عندى قاعدة لا اقبل فى الموعد الاول وانا
لا اتبع القواعد والان سلينا كشفت عن الجزء الثانى عندما غنت اغنية عن
صديقها الدى مازال متعلق بصديقتة السابقة وقالت ان هدة الحكاية حصليت معايا
وان صديقىمازال متعلق يصديقتة السابقة وهدا دليل على ان نيك بيحب مايلى
وقالت سلينا ان هدا كان يشعرها انها ليست جيدة لة رغم انهاعلى استعداد تفعل
اى شى تسعدة وببعض التفكير نجد انها تتكلم على نيك وحبيبتة مايلى اما
مايلى كانت حزينة جدا فى اغنيتها سبعة اشياء وهى تقصد بيها نيك كما فى
الفديو نرى نايلى فى صورتها مع شخص يشبة شعرة شعر نيك لان الوجة كان مخفى
ودا دليل على ان مايلى مازلت متعلقة بنيك مثل نيك هو مازال يحبها ومايلى
اكيد لا تحب سلينا لانها سرقت صديقهاواثناء مشاكل الصورة التى اتخدت لها
وهى مش وخدة بالها كانت هناك تقارير ان سلينا تاخد مكان مايلى فى المسلسل
وعلى فكرة سلينا كلها حقد على مايلى لان سلينا اشتهرت عندما ظهرت فى نسلسل
مايلى وكمان مسلسل الساحر وحش جدا ومش بيصحك مثل هانا مونتانا وكمان هى
حقدة عليها بسبب لانهم فى نفس السن والتنين بيعرفوا يمثلوا ويغنون كمان لكن
مايلى مشهورة بكتتتتتتتتتتتير عنها علشان كدة سلينا حقدة عليها وبردوا عندما اعجبت مايلى بكودى
الهوا جيك فى مسلسل هانا مونتانا راحت سلينا تقربت منة وابعدة عن مايلى ودا
دليل على ان سلينا حقدة عليها وعلى فكرة كانت مايلى وسلينا اصحاب وعيب اوى
صاحبة تحقد على صاحبتها وتاخد حببها با معقول حد يسيب مايلى الديدة
والجميلة والخفيفة والرائعة وايروح لسلينا عجيبة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
القصة الحققية المحدش يعرفها عن مايلى ونيك وسلينا
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى عشاق مايلي سايروس Miley Cyrus :: » أخبــآر مآيلـﮯ سآيروس العآمـﮧ-
انتقل الى: